Online Marketing Trainingen
Een succesvolle website bestaat uit veel verschillende elementen. Hieronder staan een aantal die in orde moeten zijn, wil je succesvol zijn in de online wereld.

Pitch
Als je iemand niet in een paar korte zinnen duidelijk kunt maken wat je doet, dan kun je dat ook niet overbrengen via je website. Geen rocketsience, maar het gaat zo vaak mis.

Toegevoegde waarde leveren
Leuk zo'n website, maar als ik geen informatie kan vinden (lees antwoord op mijn vraag) wat heb ik daar dan aan? Met alleen contactgegevens kom je er niet.

Gevonden kunnen worden
Als je potentiële klanten je niet kunnen vinden via Google of andere zoekmachines, hoe kunnen ze dan klant van je worden?

Gebruiksvriendelijkheid
Is je website veilig en fijn om te gebruiken? Of moet ik allerlei lastige handelingen doen zodat ik het op mijn telefoon ook kan lezen?

Contact mogelijkheden
Kan ik snel en makkelijk contact opnemen? Ook hier gaat het nog regelmatig mis en moet je potentiele klant extra moeite doen om je te bereiken.

Aanwezigheid
Hallo is daar iemand? Hoe vaak heb jij zelf een formulier ingevuld en daar nooit of pas heel laat een reactie op gekregen? En ben je daar klant geworden?
Online Marketing Training
Maandelijks-
Website en je pitch
-
Doelstellingen
-
Hoe richt je de website in
-
Gevonden worden door Google
-
Meten is weten
-
En nog veel meer
Online Marketing Training
4 kwartalen-
Website en je pitch
-
Doelstellingen definiëren
-
Conversie optimaliseren
-
Customer Journey
-
A/B testen
-
Tooling en checklijsten
-
En nog veel meer.
Off line
Op maat gemaakt-
Op maat gemaakt
-
Doelstellingen definiëren
-
Conversie optimaliseren
-
Pick & choose
-
1 dag of 2 dagdelen
-
AASSET Methode
Online Marketing Training
eenmalig-
Alles van de basis training
-
Doelgroepen definiëren
-
Conversie optimaliseren
-
Customer Journey
-
A/B testen
-
Tooling en checklijsten
-
En nog veel meer.