Mijn Verhaal

Wie ben ik? Mijn naam is Jeroen Wijgerse van OMAW
Dat staat voor Online Marketing Advies Wijgerse en is tevens een klein eerbetoon aan mijn oma.

Wat doe ik? Ik help het MKB en Non-profits om een beter resultaat te halen uit hun online marketing (lees website en social media). Door het vergroten van hun expertise in de online wereld met een verbeterd (financieel) resultaat in de echte wereld als gevolg.

Online Marketing bevat namelijk alle componenten om je bedrijf digitaal net zo goed op de kaart te kunnen zetten als in de werkelijkheid. Alleen daar moet je wel wat voor doen, voor niets gaat alleen de zon op.  Veel mensen denken dat wanneer ze eenmaal hun website of facebook pagina gelanceerd hebben, dat ze dan klaar zijn. Helaas niks is minder waar.

Je hebt immers niks aan een mooie website zonder bezoekers. Of veel bezoekers die niks afnemen.
Het is vandaag de dag zo, dat degene die zijn online marketing het beste op orde heeft, het meeste verdient.

Dus niet de besten in hun vakgebied maar de besten in hun marketing. Lees deze zin nog een keer en realiseer je wat ik hier zeg!*** 

Dus vind je dat je digitaal minder goed presteert dan in het offline leven, dan ben je bij mij aan het goede adres.

Ik ga je helpen met het verbeteren van je online marketing (strategie) met je website, je Google ranking, hoe goed word je nu gevonden? Verbeteren van de zichtbaarheid van je bedrijf, en het verbeteren van je conversie. Welk percentage van je bezoekers converteert in een klant? 

Hetzelfde geldt voor Social Media, veel volgers hebben is leuk, maar wat kopen ze bij je? Waar bereik je jullie doelgroep het beste? Facebook, Twitter, Instagram of LinkedIn? Of misschien stiekem toch het beste via email?

Kies daarom voor OMAW, dan gaan we samen aan de slag om er een mooi succesverhaal van te maken.

Dus vind je dat je digitaal minder goed presteert dan in het offline leven, dan ben je hier aan het goede adres. Maak nu een afspraak en maak een eind aan je frustratie.

Kies daarom nu voor OMAW.

Online Marketing Made Easy.

Een belangrijke PS.

Ik ben maatschappelijk betrokken en geen ja-knikker, dus als je wilt horen hoe goed je alles gedaan hebt, moet je mij vooral niet inhuren. Ben je een slavendrijver voor je personeel of leveranciers, ook dan heb ik je liever niet als klant. Ik vraag en betaal faire prijzen aan klanten en leveranciers. In deze moeilijke tijd probeer ik relaties van mij te helpen die het moeilijk hebben. Dat kan alleen wanneer mijn klanten mij net zo goed waarderen als ik hen. 

Herkenbaar? Dan gaan we een mooi traject starten.

*** Uitgezonderd op dit moment zijn hoveniers, aannemers en klussers in deze bijzondere tijd, daar is zo’n grote vraag, dat zelfs de slechte nog helemaal vol geboekt zijn.

Foto's zeggen meer dan woorden: ↓

Feedback & Reviews

Wat voor ervaring hebben anderen met OMAW en wat zeggen ze over de trainingen.

“Aenean sollicitudin, lorem quis auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit.”

Femke Kurstjens

Financial Manager at Acme

“Aenean sollicitudin, lorem quis auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit.”

Kelly Kooij

Assistant Buyer at Globex

“Aenean sollicitudin, lorem quis auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit.”

Hélène Briaire

Copywriter at Dynamic

Wat kan ik voor je doen?

Je kunt mijn diensten in grofweg 3 segmenten verdelen.  Waar heb jij behoefte aan?

Analyse: Als je wilt weten waar het fout gaat.

De meeste klanten maken hier gebruik van, ook als er een specifieke behoefte is. Vaak blijkt dat er tocht te veel losse eindjes of kennis niet voorhanden is. Door de analyse weet je waar je sterke en zwakke punten zijn en nog belangrijker, waar de meeste winst is te behalen.

Coach: Als je meer kennis in de organisatie nodig hebt

Hoe krijg je management buy-in voor je ideeën, hoe gebruik je social media, email marketing of je website. Hoe moet ik de AVG implementeren binnen je online marketing. Hoe zorg je dat je bedrijf online net zo goed uit de verf komt als in het echt.  Alle stappen om tot een succes te komen. Mooie onderwerpen voor een training die ik graag kom geven.

Advies: Als je niet weet hoe je nu verder moet.

Stel je hebt een mooie website en voldoende bezoekers, maar ze kopen niet. Je hebt al wat aanpassingen gedaan, maar zonder effect. Wat kun je nog doen? Het inrichten van verkopen via Facebook, het kan maar hoe moet dat? Dit soort vragen zijn de advies vragen, je online marketing draait en werkt, maar je wilt optimaliseren.

Hulp nodig?

Misschien weet je het gewoon nog niet en wil je me eerst eens zien of horen? Dat geldt voor de meeste mensen, dus bel jij mij of ik jou?

Scroll naar top